Zwroty towarów
Konsumenci, którzy dokonali zakupu produktu w sklepie internetowym ProData switche.pl, mają prawo zwrócić go w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu, pod warunkiem, że produkt nie był używany oraz posiada oryginalne, kompletne opakowanie. Koszty zwracamy na podane przez klienta konto bankowe w terminie 14 dni od dokonania zwrotu. Zwrotowi nie podlega oprogramowanie, jeśli opakowanie zostało naruszone.
>> Procedura zwrotu towaru:
1. Klient przesyła do firmy ProData oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży z podaniem konta e-mail.
2. ProData weryfikuje zasadność zwrotu i nadaje sprawie numer RMA.
3. Klient dostarcza zwracany produkt do firmy ProData osobiście lub wysyłając go na swój koszt w terminie do 14 dni. Wysłana paczka musi mieć widoczne oznaczenie RMA nadane przez firmę ProData
4. ProData weryfikuje stan produktu i kompletność opakowania.
Uwaga: produkty noszące jakiekolwiek ślady używania są zwracane do nabywcy na jego koszt.
5. ProData wystawia fakturę korygującą, przesyła ją do klienta, a klient odsyła podpisaną kopię faktury korygującej wraz z danymi konta bankowego.
6. ProData przekaże na konto kupującego pieniądze w terminie podanym na fakturze korygującej, po otrzymaniu podpisanej kopii tej faktury.
>> Prawo do odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy”
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas mailem – switche@prodata.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dostępnego tutaj>>) jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Adres wysyłki bądź przekazania towaru:
Prodata sp. z o.o
Ul. Dąbrowskiego 233
60-406 Poznań
W godzinach od 8:00 do 16:30
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 50 PLN brutto.
Informujemy, że odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.