Warunki gwarancyjne
Wszystkie sprzedawane przez nas towary objęte są rękojmią, niektóre produkty objęte są również gwarancją, której okres waha się od 1 do 5 lat, w zależności od produktu. Udzielona gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Informację o tym, jakiej ochronie podlega towar znajdują się na dokumencie WZ, który klient otrzymuje podczas zakupu, oraz w opisie produktu w sklepie.
Szczegółowe informacje nt. poszczególnych typów ochrony oraz warunki obsługi reklamacji znajdziesz poniżej:
1. „Gwarancja” - obsługę reklamacji prowadzi firma ProData, jako producent, zgodnie z opisem w odrębnej karcie gwarancyjnej towaru, która, w wypadku reklamacji, powinna zostać dostarczona wraz z towarem do serwisu ProData
2. „Rękojmia” - obsługę reklamacji prowadzi firma Prodata, jako sprzedawca towaru na podstawie okazania dokumentu zakupu.
3. „Zewnętrzny” – obsług reklamacji prowadzi autoryzowany serwis producenta towaru na podstawie odrębnej karty gwarancyjnej towaru, wydanej razem z towarem.
4. „Nie dotyczy” - nie podlega obsłudze serwisowej w ramach reklamacji
Jakiekolwiek zapytania w sprawie reklamacji sprzedanego towaru proszę kierować e-mailem na adres: reklamacje@prodata.pl, bądź telefonicznie na nr 61 415 84 00 .
Jeśli w opisie danego produktu w sklepie brakuje informacji o ochronie, prosimy o wysłanie zapytania e-mailem na adres: sprzedaz@prodata.pl